7 Ekim 2013 Pazartesi

EVİMİZİ ÇOK SEVİYORUZ!

Kağıt benim için yabancı bir malzeme değildi, mesleğim gereği çok haşır neşir oldum. Birçok kişinin adını bile duymadığı çeşit çeşit kağıtlarla geceler boyu çok yakın çalışmalarım oldu. Her birinin kullanım yeri, özellikleri, artıları, eksileri, fiyatları, nerede bulunduğu bilgileri....
Ancak kağıtları bu şekilde dekoratif amaçlı kullanmak, çocukluğumdaki birkaç basit katlama - kesme işi dışında hiç aklıma gelmemişti. Merak edip başladım ve yepyeni bir "dünya" açıldı önümde. Kağıtların seçilmesinden itibaren son dokunuşu yapıncaya kadar zevkle çalışıyorum.
Ve işte, kağıt ve kurdela işbirliği ile yaptığım  bir çalışma.
Uğrayıp göz atan herkese güzel bir hafta dilerim.
 

11 yorum:

  1. Ahan da benim haftam güzel geçecek yolum senin bloğundan geçti ne de olsa :)
    Senin haftan da hayatında kapı süsün kadar eğlenceli ve güzel olur umarım Nowacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Şenay' cığım, hep beraber inşallah.

      Sil
  2. sizin bu dekoratif kağıtlarınızın büyük bir hayranıyım ben:)))) dudak temalım odamda duruyor:P
    güllü ve kurdelalı çalışmanız da çok hoş, çok tatlı olmuş, ellerinize sağlık Nowa Hanımcım!
    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis'çiğim, bu tip çalışmalar bizde pek bilinmiyor ancak ABD ve birçok ülkede oldukça rağbet gören bir sektör durumundadır. Senin beğenin de ufkunun genişliğini gösteriyor :)))
      Güzel sözlerin için çok teşekkürler.

      Sil
  3. ellerinize sağlık çok hoş olmuş. küçüğünden buzdolabına yapılabilir hatta şu üsttekilere kalem bile koyulur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi, ağanın eli tutulmazmış, yapacağım dedikten sonra neler neler yapılabilir. Hatta yarım daire şeklinde de yapılabilir ve gider de gider...
      Badem beyle :) ziyaretiniz için teşekkürler.

      Sil
  4. Çok hoş bir çalışma olmuş,elinize sağlık..Bugün ben de dergilerime bir göz atmıştım bunları ne yapsam acaba diye..Tesadüf sizin bloğunuzla karşılaştım :) benim için iyi bir fikir oldu..Sevgiyle kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok sevindim :) Blogların iyi tarafı bu işte, birbirimizden çok fikir, bilgi ediniyoruz.
      Malzemelere farklı gözle bakmayı öğrenince neredeyse hiç bir şeyi atamaz oluyoruz, hepsinde bir cevher görür gibiyiz :))
      Paylaştığınız için sağ olun, sevgilerimle.

      Sil
  5. güzel bir çalışma olmuş sevgiler

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.